Sylvester og cos team består af veluddannede specialister, som er passioneret omkring at levere HR konsulent ydelser, rekruttering og search & selection.
Christian Sylvester, grundlæggeren af Sylvester & co, var én af de første personer i Norden, der anvendte LinkedIn professionelt til headhuntning helt tilbage i 2004 og har siden undervist tusindvis af HR professionelle i online sourcing af kandidater lokalt og globalt. De mange års erfaringer gør vores team i stand til at finde og levere samtaleparate kandidater hurtigere, billigere og mere resultatbaseret end de fleste.
Hurtigere
Grundet vores mange års erfaring, exceptionelle værktøjer og kæmpe netværk, er vi I stand til at søge og finde egnede kandidater hurtigere og mere effektivt.
Vi leverer 2-4 profiler indenfor de første 24 timer og senest 48 timer fra opgave start, leverer vi ca. 20-60 emner.
Billigere
Vores processer, teknologi og koncepter er state of the art, når vi enten leverer longlist eller screenede & samtaleparate kandidater. Af samme årsag kan vi tilbyde denne service til en fast og garanteret pris på kun kr. 14.750,- for hhv. en longlist (fase 1) og kr. 14.750,- for leverance af 1-6 samtaleparate og screenede kandidater (fase 2).
Resultatbaseret
Vi er dedikerede og målrettede og derfor leverer vi ALTID relevante kandidater til samtale hos vores kunder og derfor er vores prissætning resultatbaseret i fase 2. Hvis ingen af de kandidater, vi præsenterer for Jer, findes egnede til en samtale, eller kandidaterne ikke ønsker at deltage i en samtale med Jer, er vores ydelse for fase 2 gratis.
Find din næste medarbejder
Hos Sylvester & co er vi eksperter i Search og tilbyder både Long-list og Short-list service.
Longlist – Kandidat katalog med ca. 20 – 60 profiler som umiddelbart matcher jeres “need-to-have” krav. Vi løfter opgaver i alle typer brancher og på alle niveauer.
Shortlist – I shortlister longlisten som leveres til jer, med stjerner og jeres kommentarer og efter 7-11 dage leveres 1-6 samtaleparate, interesserede og screenede kandidater (antallet er vejledende).
Fase 01 – Longlist
Kandidatkatalog
- Interview med ansættende leder (20 min.)
- Vi udfylder kravspecifikation efter interview
- Spørgeskema fremsendes inden interview
- 2-4 kandidateksempler indenfor 24 timer
- Longlist leveres senest efter 48 timer
- Longlist indeholder ca. 20-60 kandidater
Jeres investering
14.750 DKK
Læs mere om Fase 1
Vi udarbejder en longlist, som indeholder potentielle kandidater, der matcher jeres “need-to-have” samt evt. “nice-to-have” krav.
En longlist består typisk af 20-60 profiler afhængig af stillingens kompleksitet, jeres faglige krav, geografi og udbuddet af kandidater.
I modtager 2-4 testprofiler indenfor 24 timer. Testprofiler hjælper os på rette vej og indikerer om vi har forstået opgaven.
Testprofiler sendes sammen med en udfyldt kravspecifikation, så vi er enige om udgangspunktet.
I modtager longlist inden for 48 timer fra godkendelse og returnering af jeres kommentarer ift. fremsendte test profiler.
Fase 02 – Shortlist
Samtaleparate og screenede kandidater
- Resultatbaseret – ingen til samtale, intet fase 2 honorar
- Kunden shortlister longlist ved at give de enkelte kandidater stjerner
- Sylvester & co kontakter alle shortlistede emner
- Interesserede kandidater gennemgår screening og præsenteres
- Ca. 2-6 samtaleparate kandidater indenfor 7-11 dage
- Sylvester & co booker kandidater ind til samtale
Jeres investering
14.750 DKK
Læs mere om Fase 2
Efter I har modtaget longlisten, vil vi bede jer om at angive, hvilke profiler I ønsker potentielt, at vi etablerer en dialog med.
Når vi har modtaget jeres kommentarer og antal stjerner til longlisten, indleder vi kontakten til de potentielle kandidater, som I har udvalgt (3 stjerner eller flere).
Vi kontakter dem for at ”sælge jobbet” og jeres virksomhed som en attraktiv arbejdsgiver, og for at konvertere dem til reelle kandidater med oprigtig interesse i stillingen. Og vi sørger for at afklare kandidaternes eventuelle spørgsmål samt følger op på vores henvendelser for at maksimere processen og succesraten i sidste ende.
Vi screener kandidaterne undervejs i denne proces i forhold til faglige “need-to-have” og “nice-to-have” kompetencer, bopæl, eventuelt lønniveau og lignende.
Vi giver jer adgang til kandidaternes CV’er, LinkedIn-profil, certifikater eller andet relevant dokumentation, så I får et beslutningsgrundlag om interview eller ej.
Vores mål er at levere mindst 2 og op til 6 relevante kandidater, som er oprigtigt interesserede i dialog med jer om en mulig ansættelse.
Hvis I ønsker at møde kandidaten, så sørger vi for at der bliver berammet et møde snarest muligt.
Derfor vælger vores kunder Longlist & Shortlist service
-
Vi leverer testprofiler inden for max 24 timer
-
Vi leverer longlist (katalog over potentielle kandidater) inden for max 48 timer
-
Vi har løst + 895 rekrutteringsopgaver baseret på vores alternative rekrutteringskoncept
-
Vi har løst opgaver inden for de fleste fagområder (Specialister & generalister)
-
Efter ca. 7-11 dage har vi allerede de første kandidater klar til en samtale med jer
-
Halvdelen af vores headhunterhonorar er resultatbaseret
-
Vi garanterer kontakt til alle udvalgte kandidater
Igangværende / netop afsluttede rekrutteringsopgaver
- Sourcing Manager
- Sales Manager (Sverige)
- DevOps
- PLC Programmør
- SW Udvikler til klient i Norge
- Rådgiver (Teknisk virksomhed)
- Kvalitetschef (Teknisk virksomhed)
- Afdelingschef (Teknisk virksomhed)
- Senior HR Konsulent
- Lead Mechanical Engineer
- Talent acquisition specialist
- Projektleder til forretningsudvikling
- New Bizz Konsulent
- Area Sales Manager
- Projektchef
- Botilbudsleder
- Arbejdsmiljø-koordinator
- Controller
- Senior Commercial Manager
- Strategisk HR-konsulent
- Trade Analysis Manager
- Software Developer
- IT-konsulent
- Business Process Architect
- BI Business Analyst
- Lean Project Manager
- IT Manager
- Test Engineer
- Senior Konsulent
- Ressource Manager
- Store Manager
- Mediekonsulent
- Kreditorbogholder
- VVS projektleder
- Økonomiassistent
- Man Power Coordinator
Et udpluk af de rekrutteringsopgaver, vi har løst indenfor de sidste 24 mdr.
- Analytical Coordinator for late stage development
- Application specialist
- Backend udvikler
- BI Project Manager
- Business Analyst
- Key Account Manager (Tyskland)
- Lønchef ( Teknisk virksomhed)
- Personale- og lønkonsulent
- Bankrådgiver for læger
- Kommerciel Projektleder
- QHSE Manager
- Integration Architect, Global IT
- IT Architect
- IT Revisor
- IT Specialist
- Kvalitetsspecialist til førende installationsvirksomhed
- Category Manager
- Projektleder inden for VVS
- Mediekonsulent
- Økonomi- og proceskonsulent
- Afdelingschef – EL
- Økonomi- og proceskonsulent
- QA/QP
- IT projektleder
- Fullstack C#, Norge
- Fullstack udvikler, Norge
- Senior Software udvikler (C#) til
udvikling af mobilbilletsystem - Udviklingschef (Teknisk virksomhed)
- Serviceleder (Teknik)
- Finance Assistant
- Bæredygtighedschef
- Regnskabsassistent
- Reward Manager
- ERP Specialist
- Specialist i teknisk IT sikkerhed
- Specialist i testmetoder
- Technical CRM specialist
- Technical Sales Manager
- Teknisk Tester
- Salgsdirektør – Internationalt
- Head of SW Development
- Business Developer
- Ressource Manager
- Production Technician
- Senior Production Technician
- Quality Engineer
- Indkøber
- Tilbudsleder
Kunde referencer
Vi hjælper et bredt udsnit af brancher herunder en række private og offentlige virksomheder:
“Vi er jeres HR-ekspert og rekrutterings-ansvarlige”
Forbedrer jeres HR og rekrutteringskompetencer gennem rådgivning og træning via vores mange års erfaring og kompetencer.
Andre HR ydelser
Ud over Longlist og Shortlist leverer Sylvester & co også mange andre HR ydelser:
Fastholdelse af dine medarbejdere
- Nedbringelse af personaleomsætning
- Trivsel og målinger
- Analyse af medarbejderrejsen fra ”vugge til grav”
- Kontorindretning og design af medarbejderoplevelser
- Få styr på EVP´s og dine målgrupper
- Intern employer branding strategi
- Lyt, læs, forstå og handlingsplan
Kurser og workshops
-
- Rekrutteringsworkshop – lær at rekruttér selv
- LinkedIn som rekrutteringskanal
- Rekruttering for ledere
- Medarbejderen på LinkedIn
- Strategisk rekruttering fra A-Z
- Social media rekruttering
- Firmahold DKK 18.000 for en dag
DKK 9.000 for ½ dag
Enkelt deltager DKK 4.500 for en hel dag
Outplacement
- Afklarende møder omkring situationen
- Hjælp til medarbejdere som skal opsiges
- Håndtering under og efter forløbet
- Skræddersyet forløb
- Strategiafklaring og fokus
- Udarbejdelse af et CV – på individuelt niveau: CV-skabelon + ansøgning + mail til uopfordrede ansøgninger og kaffeansøgninger (mail pitch) samt sparring omkring brugen af LinkedIn
Headhunting
- Håndtering af hele processen A-Z
- Special designet proces – hver gang
- Headhunting lokalt såvel som globalt
- Vi løser opgaver på specialist til direktionsniveau
- Vi hviler på +20 års erfaring
- Erfarne researchers
HR interim
- Lej en specialist til din HR-afdeling
- Få kapacitet til et givent projekt
Besøg venligst vores søsterselskab Nordic HR People for at læse om hvordan vi kan levere professionelle HR konsulenter i DK samt øvrige Norden.
Rådgivning
- Rekrutteringsstrategi
- Best practice processer
- Teknologi
- SoMe strategi
- HR projekter
Vi driver jeres HR-kommunikation på SoMe
Sylvester & co samarbejder med JM Advisory omkring eksekverering af vores kunders employer branding målsætninger på de sociale medier. Det er bl.a. opslag omkring:
- Talent attraction
- Videoer, der fortæller om jeres værdier
- Nyheder om nyansættelser
- Gode medarbejderhistorier
- Indblik i jeres kultur
LinkedIn Profile Makeover
Hvis du ikke selv har tiden, LinkedIn-indsigten eller sprogkompetencerne, hvorfor så ikke lade Sylvester & co hjælpe dig med at opgradere din LinkedIn-profil?
Det vil sikre, at du fremstår professionel, og at du bliver fundet af dine målgrupper og interessenter i langt højere grad. I dag er en PROFESSIONEL LinkedIn-profil need-to-have.
Vores vision, mission & værdier
Vores vision
Vi vil være Jeres vigtigste rådgiver på HR og rekruttering med involvering af Jeres ledere. Relationen med Jer er nemlig kernen i alt, hvad vi foretager os. Det er dét, vi brænder for!
Vores mission
Sylvester & co’s mission er mennesker. Formålet er at mindske gabet i kompetenceniveau hos den almindelige HR-afdeling med best practice løsninger, så Jeres virksomhed opnår den mest effektive proces for alle.
Vores værdier
Vi har mennesket for øje. Vi tror på loyalitet igennem transparens og tovejskommunikation. For os handler det om at lære Jer at kende; Jeres DNA, talenter og mission. Vi indgår et partnerskab, hvor vi arbejder inde fra og ud.