Forbedre jeres HR- og rekrutteringskompetencer gennem rådgivning og træning via vores erfaring og kompetencer
Sylvester & co’s mission er mennesker. Formålet er at mindske gabet i kompetenceniveau hos den almindelige HR-afdeling med best practice løsninger, så jeres virksomhed opnår den mest effektive proces for alle.
Christian Sylvester har mange års erfaring inden for HR, rekruttering, ledelse, salg, marketing og search & selection. Samtidigt, er han dybt passioneret omkring sociale medier og teknologi. Kombinationen af Christians erfaringer og passion, fik ham til at starte Sylvester & co tilbage i 2011.
Sylvester og co består af specialister, som er passioneret omkring at levere HR Management ydelser i øjenhøjde. Samtidigt skaber vi et udgangspunkt, så virksomheder kan rekruttere smartere, billigere og hurtigere.
Christian var en af de første personer i Norden, der anvendte LinkedIn professionelt til headhuntning i 2004. I 2010 udviklede han et unikt rekrutteringskoncept til Facebook med virksomheden Komfo, som var den eneste Facebook-partner i Norden på dette tidspunkt. Siden da har flere innovative HR services og produkter set dagens lys.
Siden 2011 har Christian styrket kompetencerne hos tusindvis af ledere og nordiske HR-professionelle gennem træning, webinars, Nordiske HR konferencer og rådgivning. I dag bringer han et stort og etableret netværk, i både i ind-og udland, i spil når han rådgiver Sylvester & co´s kunder.
Den moderne recruiter forventes i dag at besidde kompetencer som: psykologi, research og flair for data.
Sylvester og co’s rådgivning og ydelser gør jer i stand til at leve op til disse krav, så I får tiltrukket talentfulde medarbejdere. På den måde får I etableret et engagerende miljø for medarbejderne, som I ønsker at holde fast i.