Det gør vi bedst

Vores mission er at hjælpe dig med at rekruttere smartere. Du som leder, direktør, in-house HR-professionel, talent acquisition specialist, recruiter eller lignende.

Gennem vores nichefokus og vores professionelle baggrund inden for rekruttering, marketing, salg og ledelse ønsker vi at hjælpe HR-professionelle og rekrutteringsansvarlige med at forbedre deres rekrutteringskompetencer gennem rådgivning og træning, og udstyre dem de seneste rekrutteringsværktøjer. Det grundlæggende mål er at vores kunder rekrutterer deres næste kandidat både billigere og hurtigere.

Den moderne recruiter forventes i dag at besidde en lang række kompetencer, herunder: matchmaker, marketing, salg, talent-rådgiver, psykolog, teknisk ekspert, researcher og datanørd. Sylvester & co tilbyder træning, konferencer, værktøjer og rådgivning der gør vores kunder i stand til at leve op til disse krav, og endvidere giver dem redskaber til at tiltrække og rekruttere talentfulde medarbejdere i fremtiden.

Her er vores historie

Mange års erfaring indenfor ledelse, salg, marketing og search & selection kombineret med en stor passion for sociale medier var dét, der inspirerede Sylvester & co´s founder Christian Sylvester til at starte Sylvester & co i 2011.


Christian ønskede at mindske gabet i kompetenceniveauet mellem den almindelige HR-afdeling og med best practice løsninger. Christian var en af de første personer i Norden der brugte LinkedIn professionelt som headhunter i 2004. Og i 2010 udviklede han et rekrutteringskoncept på Facebook med Komfo, som var den eneste Facebook-partner i Norden på det tidspunkt. Siden 2011 har tusindvis af nordiske HR-professionelle opnået nye rekrutteringskompetencer gennem træning, webinars, konferencer og rådgivning. 


Gennem en konstant udvidelse af kundelisten og en skarp fokusering på vores kerneområder er vi siden vores begyndelse i 2011 vokset støt og roligt. 

I dag servicerer vi store nationale og internationale selskaber og størstedelen af vores nye kunder kommer på anbefaling af eksisterende kunder. Det er vi yderst stolte af.


Sylvester & co afholder den årlige Nordic Recruitment Day konference, som har vokset sig til den største rekrutteringskonference i Norden med hundredvis af HR-professionelle og internationale Keynote speakers.

Sylvester & co samarbejder med rekrutteringseksperter med nichekompetencer og internationale ligesindede virksomheder. Dette gør at vi kan give den bedste træning og rådgivning til vores kunder.

Besøg vores kursusside for at få et overblik over nogle af vores nuværende eksterne undervisere. Hvad gør vi bedst? Vi hjælper dig med at rekruttere smartere!

Det siger vores kunder

Sylvester & co assisterer en lang række nationale samt internationale selskaber med rekrutterings best practice. I nedenstående kan du læse testimonials fra et udpluk af vores kunder.

Jane Kristensen
HR Konsulent, DSV A/S

  Kurset ’Lær at rekruttere via LinkedIn’ gav virkelig stor værdi ift. til at udnytte de muligheder, der ligger i LinkedIn. De er super engagerede og dygtig formidlere, der smitter med deres entusiasme. Jeg kan klart anbefale Sylvester & Co.

Stefan Skurup
HR Manager, Rema 1000

  Kurset ’LinkedIn rekruttering’ giver et fremragende indblik i nemt og hurtigt at bruge LinkedIn som udgangspunkt til rekrutteringsopgaver.

Tina Brandt
HR Chef, MP Pension

  Sylvester & co formår at tilpasse deres undervisning til den enkelte deltagers behov, og formidler - trods deres store viden på området - stoffet på en måde, så alle kan være med.

Usman Javaid
Sales Director, Mønthuset Danmark

 Kurset ’LinkedIn Rekruttering’ giver et godt og brugbart indblik i nemt og hurtigt at bruge LinkedIn til rekrutteringsopgaver på en meget effektiv måde. Jeg har på kort tid efter kurset tjent pengene hjem igen via nogle succesfulde rekrutteringer igennem LinkedIn. Kurset kan absolut anbefales til alle der arbejder med rekruttering.