Ny event manager

Vi byder velkommen til vores nye Event Manager

Per 1. september kan vi officielt byde velkommen til et nyt medlem af Sylvester & co familien, nemlig vores nye Event Manager Trine Johst Vammen.

Trine har en igennem årene opbygget en masse erfaring inden for eventbranchen. Vi glæder os til et fantastisk samarbejde! Et par ord fra Trine: 


“Jeg har en stor passion for arbejdet i eventbranchen, og har flere års erfaring fra forskellige organisationer og aktører. Gennem årene har jeg især arbejdet meget med forskellige typer af festivaler herunder afvikling af åbnings- og awardshows ved disse festivaler, og senest har jeg arbejdet hos Ungdommens Røde Kors, hvor jeg havde ansvar for at udvikle og implementere en ny fundraising strategi gennem brugen af indtægtsgivende events og frivilliginvolvering. Stillingen som Event Manager hos Sylvester & co bliver et spændende nyt kapitel, som jeg kaster mig hovedkulds ud i. Jeg er især spændt på afviklingen af Nordic Recruitment Days, som kun ligger tre uger væk. Herudover vil jeg glæde mig til at kickstarte nye forbindelser til dygtige speakers og interessante samarbejdspartnere.”

Vil du vide mere om Trine? Da kan du finde Trine på LinkedIn her: www.linkedin.com/in/trinejohstvammen/

0 0
Feed