Erfaren Event Manager - Fuldtid

Sylvester & co – En af nordens førende niche HR kursus- og konferencevirksomheder søger en erfaren event manager.


OM SYLVESTER & CO

Sylvester & co er en specialiseret HR kursus- og konferencevirksomhed. Udover afholdelse af en lang række kurser inden for rekruttering afholder Sylvester & co to årlige HR konferencer: Nordic Recruitment Days og Nordic HR Tech Days.
Sylvester & co har siden 2011 været kendt for sine kurser og konferencer inden for rekrutterings-fagfeltet i Danmark. Med lanceringen af sub-brandet Nordic HR Conferences i 2018 har Sylvester & co bevæget sig ind på andre fagområder inden for HR. Ambitionen er at blive nordens største HR kursus- og konferencevirksomhed i 2021. Vi har kontor beliggende centralt i København (Gråbrødre Torv) tæt på Nørreport Station.

JOB BESKRIVELSE
Vi leder efter en ambitiøs event manager til at organisere og afvikle vores konferencer, netværk og kurser. Du sikrer, at vores events skaber høj kundetilfredshed og opfylder forventninger hos vores sponsorer og andre samarbejdspartnere. Vi leder efter en person, der evner at styre projekter fra A-Z, har erfaring med marketing og markedsføringsteknikker, og er begejstret for digitale kommunikationsplatforme.

ANSVARSOMRÅDER

• Samarbejde med teamet og eksterne samarbejdspartnere omkring udvikling af HR konference-agandaer
• Levering af arrangementer til tiden, inden for budgettet og som overstiger deltagernes forventninger
• Servicering af sponsorer og udvikling af disse samarbejder
• Deltagelse i rekruttering af talere og indlægsholdere
• Fastsættelse, kommunikation og vedligeholdelse af deadlines og prioriteter for hvert projekt
• Kommunikation, vedligeholdelse og udvikling af kundeforhold
• Produktion af kommunikative produkter på dansk og engelsk
• Drift af SoMe platforme, CRM, nyhedsbreve samt website
• Ledelse af deltids- og sæsonmedarbejdere
• Samarbejde med leverandører og optimering af disse samarbejder
• Bidrage til udvikling af kursus-og konferencekoncepter
• Administrative opgaver, herunder budgetter, fakturering og samarbejde med eksternt bogholderi

DIN BAGGRUND OG KOMPETENCER
• Bachelor, serviceøkonom eller markedsføringsøkonom gerne med fokus på Hospitality Management
• Min 2+ års erfaring med at planlæggge og afvikle større arrangementer / kurser
• Kendskab til KPI’er og marketingteknikker til promovering og håndtering af arrangementer
• IT kundskaber på et højt niveau herunder gerne Photoshop og det er en fordel med kendskab til CMS systemer
• Fremragende kommunikations- og forhandlingsevner med sans for detaljen
• Dansk og engelsk på et højt professionelt niveau (skriftlig og mundtligt)
• Fremragende organisatoriske færdigheder
• Problemløsningsevner udover det sædvanlige
• Udpræget kundeserviceorientering
• Evner at tage projekter fra idestadie og eksekvere derfra
• Erfaring fra eller stor interesse for HR-fagfeltet

DIN PERSONLIGHED

Som person er du drevet af at opnå resultater og sætter altid kunden i fokus. Du er udadvendt og er vant til at anvende telefonen til at få tingene løst uanset hvad udfordringen. Du har et højt energiniveau, er serviceminded, er struktureret og har en positiv tilgang til dine omgivelser og kollegaer.

SÅDAN ANSØGER DU!
Sylvester & co samarbejder med rekrutteringsvirksomheden Pointshare Recruitment omkring denne stilling.
Send dit CV og ansøgning til info(a)pointshare.dk Mrk. ”Event Manager” hurtigst muligt. Pointshare Recruitment udvælger løbende kandidater og stillingen ønskes besat hurtigst muligt. Udvalgte kandidater vil initielt modtage invitation til videointerview som første step i rekrutteringsprocessen. Kontaktperson hos Pointshare Recruitment er Head Of Search Gritt Larsen. Gritt kan kontaktes på mobil nr. 3066 5254 såfremt der måtte være spørgsmål. Vær opmærksom på at henvendelser i uge 29 & 30 skal ske via SMS.

0 0
Feed